Vai ir apnikusi pasūtījumu veikšana? Šādā gadījumā jūs un jūsu uzņēmums esat nonācis īstajā vietā. Sāciet savu jauno, relaksēto un uzlaboto dzīvi šodien, ērti izmantojot individuāli pielāgotu tiešsaistes veikalu.
LABĀKAIS VEIDS, KĀ TO IZDARĪT
Ar jūsu uzņēmuma internetveikalu, jūs saņemsiet labāku kontroli, servisu, efektivitāti, pielāgojamību un iespēju vienkāršāk izdarīt pareizo izvēli. Kad būs reģistrēti visi jūsu pasūtījumi, jums būs viegli pārbaudīt izmaksas uzņēmuma, departamenta un darbinieku līmenī.
Ietaupiet laiku un naudu, piekļūstot visiem produktiem no Blåkläder’s plašā klāsta tikai ar vienu klikšķi. Internetveikals padara pasūtīšanas procesu kopumā racionalizētāku, tādējādi nodrošinot jums lielāku kontroli pie mazākas administrēšanas.
Sadaliet sava uzņēmuma unikālo klāstu dažādu nodaļu darba aktivitātēs. Personāla līdzsvars un autorizācijas plūsma ir citas iespējamās gudrās un elastīgās funkcijas.
Ja vēlaties, lai uz darba apģērba tiktu uzdrukāts vai izšūts jūsu uzņēmuma logotips, veikalā ir iekļauta funkcija, kas ļauj pozicionēt, apskatīt un izlemt, kur tieši uz apģērba savu logotipu vēlaties novietot.
VISS JŪSU DARBA APĢĒRBS VIENĀ VIETĀ
Jums būs piekļuve visiem produktiem no Blåkläder plašā klāsta. Jūs varat pasūtīt visu, kas jums ir nepieciešams, tikai ar vienu klikšķi.
IETAUPIET LAIKU UN NAUDU
Racionalizējiet sava uzņēmuma pasūtīšanas procesu un ļaujiet saviem darbiniekiem darīt to, ko viņi prot vislabāk. Problēmas un neefektivitāte drīz paliks vien tālās atmiņās.
ĀTRAS PIEGĀDES VISĀ PASAULĒ
Ar īpaši augstu piegādes precizitāti mēs jums apsolām, ka mēs vienmēr savlaicīgi piegādāsim jūsu darba apģērbu.
“Mēs esam nodarbinātības aģentūra ar lielu darbaspēka apgrozījumu, un mums ir nepieciešams saņemt piegādes zibens ātrumā. Tagad mēs saņemam labākas piegādes ar īsāku izpildes laiku, un viss ir atrodams vienuviet. Mēs esam ļoti apmierināti.”
– PREMIER
Viss, kas ir internetveikalā, tiks pielāgots jūsu uzņēmumam! Vai jūsu departamentiem ir nepieciešams atšķirīgs sortiments? Vai jūs pārvaldāt vairāk nekā 250 darbiniekus ar dažādiem izmēriem un izmaksu kontroli? Vai jums ir nepieciešams nodrošināt, lai logo un izšuvumi ir pareizi izvietoti simtiem apģērbu? Nav nekādu problēmu. Nevienas pašas.
VIENKĀRŠS LIETOTĀJIEM.
IZMAKSU ZIŅĀ EFEKTĪVS JŪSU UZŅĒMUMAM.
Lai nodrošinātu, ka darba apģērba pasūtīšana ir vienkārša galalietotājiem, mēs šo procesu esam racionalizējuši.
- Saglabāti izmēri visiem apģērbiem, kas ļauj ātri veikt pasūtījumus.
- Personalizēts iepakojums, lai ērti veiktu pasūtījumus tieši uz darbinieku skapīšiem.
- Ātra pasūtīšana, lai veiktu jauna darba apģērba saņemšanas procesu tikai dažas sekundes.
- Pasūtījumu vēsture un paredzamie piegādes datumi ar iepriekš izvēlētiem laukiem.
MAZĀK ADMINISTRATĪVO LIETU.
VAIRĀK LAIKA KAM CITAM.
- Jaudīgi rīki, lai saglabātu kontroli un ātri iegūtu pārskatu par visiem darbiniekiem.
- Departamentiem specifiski apģērbi un izšuvumi.
- Vienkāršs galalietotāju visu pirkumu pārskats.
- Summas ierobežojumi tēriņu kontrolei.
- Pasūtījuma apstiprināšana un jaudīgi pārvaldības rīki.
- Pilnīga kontrole pār darba apģērbu iegādēm.
Dažreiz nozīme ir sīkumiem. Mūsu Pievienotās vērtības pakalpojumu (VAS) gadījumā tas nevar būt vēl patiesāk. Atrodiet sava uzņēmuma patieso identitāti, ietērpjot tajā savus darbiniekus.
IZCELIET SAVU UZŅĒMĒJDARBĪBU AR PIEVIENOTĀS VĒRTĪBAS PAKALPOJUMIEM.
Kas gan būtu futbola komanda bez kluba logo? Jūsu darba apģērbs pasaka tik daudz par jums – gan kā profesionāli, gan kā uzņēmumu. Lai nodrošinātu, ka viss tiek darīts pareizi, mēs visu paveicam sava uzņēmuma ietvaros.
Mūsu Pievienotās vērtības pakalpojumi (VAS), citu starpā, ietver uzlīmju uzklāšanu, izšūšanu vai īpašos pakalpojumus, piemēram, bikšu atšūšanu vai pagarināšanu, atstarojošās lentes pievienošanu, personalizētu iepakošanu un daudz ko citu. Mēs ticam, ka jūs atgriezīsieties.
ĶERIETIES PIE LIETAS
Lai uzzinātu vairāk, kā jūs varat vienkāršot jūsu iegādes procesus un iepirkties gudrāk, sazinieties ar mums.